SKINNJACKA, SEXFOTO & TIDNINGEN

Jahaja, så hamnade man här efter några veckor ^^ Jag har väll mer eller mindre haft en bloggpause utan att riktigt förstå det men nu är jag i alla fall tillbaka och redo att ge er rapporter om min dag ;D
Jag orkar faktiskt inte dra upp om dom följande dagarna som varit men det har inte hänt så värst mycket just förrens idag. Jo, för exakt en vecka sen idag så hade vi skolfoto^^

Dagen idag då:

Började med att jag vaknade kl 8, gjorde mig iordning och var hos tandläkaren precis vid 9.15. Var där i drygt en halvtimme och hade någon ny blond brud till tandläkare som tog i som satan! Aja, efter det så hade jag en stoooor håltimme fram tills 12.30 så jag frågade pappa om vi inte kunde gå lite på stan innan jag skulle till skolan. Pappa gjorde lite ärenden på banken, systemet och sen gick vi in i en skinnaffär här som heter typ "Fischmans" eller något sånt. Där fastnade jag direkt för en snygg skinnjacka som jag velat ha sen ett år tillbaka. Pappa kom rätt bra överens med säljaren eftersom han ocksp sysslar med transporter. Så helt plötsligt tog han fram kortet och betalade min jacka :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O
Sofie blev inte lite glad eller så? Efter skinnjackeköpet mötte jag upp Molly, Tess, Amanda & Tilda vid KG (KalmarGrillen) och där käkade vi onyttigtvis kebabtallrik ^^
Sen gick vi tillbaka till skolan och jag snackade med Hjalmar så Anton min baby kommer på Hjalmars fest på lördag, det gillar vi! :D
Sen sa Hjalmar att jag och Molly skulle ställa upp på fotograferingen av "Sexsektionen". Självklart bangade vi inte eftersom jag velat vara med på den bilden ända sen jag visste att den fanns och det var varit i ett år nu ungefär. Så vi raggade upp massor av folk på skolan och hämtade frukter hit och dit. Sen var det dags för mig att gå på lektion. Så jag var på ESV:n (Estetisk Verksamhet) i lite mer än en timme och sen fick jag tillåtelse att lämna lektionen för att vara med på Sexfotot.
VI HADE SÅ JÄÄÄÄÄVLA KUUL!!!!
Svårt att beskriva för det var lite mysigt kaos men jag LOVAR att bilden hamnar i bloggen så fort som möjligt för den kommer LÄTT äga förra årets bild. Är dock lite väl orolig över att mitt hår är för mycket i ansiktet så det är svårt att se att det är jag. För tro mig, på denna bild vill man se vilka det är! ^^
Har haft lite magont när jag tänker på det men jag får väll hoppas på det bästa och vara glad och le iaf!
Just det, jag KANSKE är med i Barometern imorn eftersom vi fick bedömma 3:ornas tårtor idag så jag kanske är med på en bild där, bli inte för förvånade om ni ser mig som sagt ;D

Nej nu känner jag att det blev ett väldigt långt inlägg, längre än vad dom brukar va ^^

(På bilden ser jackan svart ut men den är mörkbrun)




Här är alltså dagens inköp och jag ÄLSKAR den!
1200 Kr, inte så farligt för äkta skinn med lite
halvt fodring och vindskyddad vid ärmarna
och midjan. Mina föräldrar är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0