KM-KILLARNA

Har varit i skolan idag, började 12.30. Vi hade estetisk verksamhet idag och det var första gången, fantastiskt kul var det :D
3orna var där samtidigt och gjorde desseter så vi fick smaka lite av det goda som dom gjorde och som vi också kommer få göra nästa år(Y) Någon citronmarrängpaj och polkagrisglass. Gud vad jag längtar efter att få börja med bageripaketet :D
Iaf, idag skulle alla ta med sig varsin bild som man skulle teckna av på bakplåtspapper och sen lägga det mot en 3 mm tjock marsipancirkel. Jag hade med mig en bild på lilla Tingeling och det gick okej att måla av henne. Nästa vecka ska jag ta en bild så får ni själva avgöra ^^
Nu under kvällen drog jag in till stan för att förfesta med Charlie & Jonte. Träffade upp Elin innan så hon hängde också med. Dom var fan helt cp och drack sin kir. Sen gick vi runt lite i Kalmar innan dom gick in på KM och Elin och jag väntade på att Johannes skulle hämta oss. Sen åkte vi hem ^^



Nuuuuuuuuu blir det sims :D Kyss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0