BLOGGTORKA SOM BARA DEN

Nu har det varit bloggtorka i ett antal veckor :) Men mycket har hänt vill jag lova!
Fest förra måndagen i parken med My, Charlie, Bärra, Jonthe & en massa annat folk! Blev lite för mycket gott i drickväg den kvällen så det får man ju stå ut med^^
Träffade underbart folk men det var mestadels fjortisar där i parken.
På torsdagen började skolan och vi började kl 14. Kollade i aulan och lyssnade på Bärra medband.
Fredagen drog jag och Molly på chillkväll i Nybro Med ett gäng härliga människor.
Lördag var menad som dag för grillkväll hos Emofilten med familj men mamma Anette blev sjuk så det flyttades fram.
Istället tog jag med mig Emofilten till Nybro där vi festade riktigt rejält med Molly & gänget.
Emofilten fick i sig liiiiite för mycket och jag kände mig alldeles sådärlagom även fast jag drack lite mer ^^
Hon fick iaf sova någon timme i Patriks rum och jag kom in till henne och checkade. Någon stund senare kom Patrik in och vilade och då gjorde jag också det mot honom och hade det väldigt mysigt =)
Älskade Elin & jag kramade varandra var 10:de minut och hade små pratstunder på alla möjliga enskilda rum =D
En perfekt fest med älskvärt folk och helt utan bråk.
Och nu vet Emofilten att man ska ta det lugnt när man släcker dumpinnar på fester ^^
Uppgift tills imorgon är att ta med en bild till estetisk verksamhet. I took Tinkerbell!
Nu ska jag fixa med annat så ha det fint mina små fiskar!





BLUBB BLUBB!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0