SVININFLUENSA I KROPPEN

Hej hej.... Okej, jag erkänner att jag har haft ett väldigt långt blogguppehåll. Men jag känner att jag behövde det. Hade inte så mycket att skriva om förut och så och har väll inte det nu heller kanske men nu saknade jag bloggen.
Hoppar direkt på vad som har hänt idag.



Vaknade kl 10 och gjorde mig färdig till tandläkaren. Usch, jag hatar verkligen den där tandhygienisten eller vad hon nu är. Hon lade in ett medel som gjorde att jag blev helt rosa i käften iaf och visade mig för en andra gång hur man ska bortsa och så vidare. Inte nog med det, hon fixade en ny tid åt mig i februari så jag blir inte av med människan! Hon är så klumpig och okänslig och säger inte till vad hon ska göra innan och så vidare. BLÄÄÄÄHHHH


Kom tillbaka till skolan och käkade lite så gott jag kunde. Hade inte världens matlust eftersom det var dags för spruta en timme senare. Herregud, har inte varit så nervös på länge som med denna sprutan! Molly försökte lugna mig så gott hon kunde och hon var till stor hjälp vill jag lova! Det var lång kö och det kändes som att jag var den enda som var jättenervös xD
En sköterska tittade till mig massor av gånger när vi köade så jag inte skulle svimma eller något ^^
Väl inne så såg dom direkt att jag var nervös och jag fick faktiskt lägga mig ner på en blå madrass. All nervositet bubblade upp och dom kontrollcheckade mitt personnummer. Kul när min pappa hade sagt fel på en siffra och jag var tvungen att övertyga dom att det var mitt riktiga fast dom kanske trodde att jag yrade eller så.
Sprutan var inte alls så farlig som jag trodde, stack endast till i början och sen kände jag INGENTING alls! :O Trodde helt klart att det skulle svida och att armen skulle domna och så. Men det gick alltså över förväntan!


Vi fick sluta en hel timme tidigare idag eftersom Ove skulle på något möte. Hemma väntade ett paket med min Ed Hardy tröja jag hade vunnit på tradera. Haha, när jag öppnade paketet så var tröjan perfeökt i tryck och allt. En liten nackdel bara. Den är i samma storlek som en för stor tröja som är skön att sova i eller träna i. Så det är tyvärr inget jag kommer kunna ha i skolan :( Men annars gillar jag den! :D Nu blir det vila och sen plugg -,-




Ryyyyyser när jag ser denna bild :/


Nya tröjan som var en aning för stor xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0