ÄCKELJULI,VARTGICKDETFEL?

Jag fattar faktiskt ingenting när det gäller sommarväder.
Har någon där uppe bland molnen börjat dyrka regn helt plötsligt?!
Deperimerad? Ohh, ja! Visst finns det positiva planer om en liten
resa men om vädret ska hålla på såhär så lär humöret gå
och lägga sig! Tänker inte avslöja resan än för det är inte helt
säkert än att det blir ngt.
Och så det där med jobb. 18 nästa år. Då är jobb ett måste.
Känner jag iaf. Slut på det roliga och "Hej Hej" till vuxenlivet.
Men det är ju meningen att jag nu ska njuta av mina lediga
dagar och jag tänker istället satsa på att kolla vad som kan passa
mig till nästa års sommarjobb. För det måste jag ha typ.
Aja, vädret fortsätter att äckla sig och jag har typ inget att göra.
Ha det fint alla som orkar vara positiva!

Kommentarer
Postat av: Tessan

tack favorit sofie :)

ses snarT?

2009-07-20 @ 09:14:10
URL: http://teresehaallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0