FEST & LUCIA

Jaaaa, igår fick vi snö för första gången. Givetvis ligger det inte kvar idag men jukänsla fick man! Nu väntar jag bara på att det kommer en rejäl nedebörd med snö så det ligger tjockt på vägen. Det är nu man önskar att man bodde långt uppåt Sverige med skidor och skridskoråkning utomhus!
Gårdagen spenderades hos Tess i Nybro. Amanda, Crippz och jag gick in på ett dansställe som hette Chillie. Kändes ungefär som att befinna sig på ett högstadiedisco på sandra och jag hade nog önskat att jag var lite mer onykter än vad jag var xD
Kul däremot var att man träffade på Matilda, Julia & Olivia där. Har inte sett Matilda sedan hon blev blond så det var himla skoj! Julia har jag inte sett sen jag gick på barkestorp så det var också väldigt kul :)


Idag hade vi Lucia i kyrkan och det kom mycket folk som vanligt, kul kul :) Detta året slapp vi vara vitklädda och istället fick vi ha på oss vanliga kläder fast färgkoden skulle vara rött och svart :)
Tror pappa tog några bilder uppe från läktaren så jag ska se hur bra dom blev och om det är någon idé att lägga upp någon av dom.
Inatt åker pappa till Tyskland och julshoppar dricka ;D Han åker iväg med en kompis och....en väldigt annorlunda människa som inte har ett giltigt pass.... -,-
Men men, vi får se vad han kommer hem med för smarrigt imornkväll :D





Här är en julig bild xD Tess som gjort denna skapelse
och tänder tomtebloss för exakt ett år sedan idag.
Det var på min julfest som blev som den blev xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0