SIMNING & FRISKIS MED KLASSEN

Idag är det 1 december. Vart i helvete tog året vägen?! :O Har knappt hunnit vänja mig vid att det är 2009...nu är det snart 2010. Gillar inte den där kombinationen. 10 förstör det hela liksom. En annan sak jag har kommit på är att när jag tar studenten, vilket jag gör 2011, så kommer det stå 2011 på studentmössan..... 2011, HUR JÄVLA FULT ÄR INTE DET?!?!?!?!?!?!?! :O:I:S Fyfan, det finaste man kan ha på mössan tycker jag är 2009. Kolla kombinationen på det då liksom, otroligt mycket snyggare!
Okej, nu har ni bevis på att jag har sjukt konstiga kvällsfunderingar! Jag är nog den enda i hela världen som har funderat på det där. Men någon ska väll göra det antar jag xD


Igår var det simning med klassen och för en gång skull fick vi vara och träningssimma i den stora varma poolen, det gillade vi alla! :D Var det gamla vanliga, simma längder, livrädda & avslutningsvis en tur i äventyrsbadet. Jag gick runt där med ett snyggt stort blåmärke på mitt på knäet och måste medge att det gjorde lite ont att röra det. Men jag är ju en fisk i vattnet och ÄLSKAR verkligen att bada så det struntade jag i. Var ute och gick med Hannispannis igår också och vi hade världens deeptalk, like it a lot! :D 


Idag då,

Började med att jag kom till skolan och fick reda på att vår LMK-lektion var inställd, vilket betyder att jag hade kunnat sova EN HEL TIMME längre än vad jag gjorde! Usch! Så ist väntade vi på att lunchen skulle börja & jag och Alex disskuterade att vi båda skulle vilja läsa Engelska B. Tror vi ska snacka med syon om hur vi ska göra, kolla hur pånga poäng den är på osv.
Efter lunchen drog vi till friskis eftersom vi fick en gratis lektion med vår matte & mentor Börje. DET VAR FAN ASKUL! :D Börje är bäst som lät oss vara med om en sån sak! :D Fast väldigt ledsen över att jag glömde min vattenflaska för jag höll på att döööö xD Vi körde core & spinning (Y) Fun day!

(BTW, jag pluggar lucialåtar som fan just nu xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0