MASSVIS MED SNÖ & JULBORD x2! :DxD

Idag vaknade man runt kl 9, kollar ut genom fönstret och snön ligger tjockt runt hus och på grenar/buskar. Sofie blir på supernajs humör! Började halv 1 idag som alla onsdagar så hann med att duscha nu, första gången sen jag färgade håret. Var sjukt nervös att det mesta av färgen skulle rinna ur men tror inte jag blev av med så mycket iaf :) Men jag får nog kanske rent av färga om det innan nyår. Hoppas färgen håller sig till den 24 bara, vill ju inte ha fisaktigt hår på julafton när släkten ska få se min förändring :D
Hade datorlektion idag och det var typ det och klasstid, sen åka hem i den underbara snön. Jag kan verkligen inte beskriva hur läglig snön varit nu!!! Ligger det tjockt snö kvar på fredag så tar jag systemkameran till skolan och fotar efter julavslutningen.
Just det, snart är det ju faktiskt ett sjukt nice jullov att vänta! 2 veckor med skön ledighet.....gillar det där ;)
Vet inte än vad som kommer att ske på lovet men det ser man väll då. Nyår knackar ju även på dörren xD 2009 svepte förbi och jag verkade ha missat det :O Haha, nejnej men man får ta dagarna som dom kommer;D


Hade julbord i skolan idag btw, helt okej julbord, tyckte janssons var godast som den brukar vara. Sen kom pappa och hämtade mig och så åkte jag och familjen på julbord i församlingshemmet. Helt okej dag med andra ord! Har ont i fingrarna nu så ska gå och sova....Känner att jag behöver den där skönhetssömnen.....


Natti natti, fokes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0