BRUNETT & SNÖ

Ja vänner, igår blev jag brunett! Ringde Amanda dagen innan och frågade om inte hon kunde hjälpa mig med en färgning och visst kunde hon det. Så nu sitter jag här med brunt hår och gillar läget! Ångesten innan klafset hamnade i håret var hemsk! Blev nästan gråtfärdig... Men Amanda lugnade mig och jag slappnade av efter en stund med tanke på att det inte gick att ångra sig när hon väl börjat xD
Två gånger färgade hon det på mig, först en gång med en röd/brun färg för att jag skulle få röda pigment i håret och senare med en chokladbrun färg för att det inte skulle bli så matt och rött i första färgningen. Hon lyckades jävla bra!

Inatt kom även pappa hem från Tyskland med en massa sprit. Han hade haft en ganska kämpig resa med tanke på en äcklig person som kort och gott är ute ur vårat liv just nu. THANK GOD FOR THAT! Var meningen att han skulle få en stor kram när han kom hem av mig. Klockan var lite innan 1 och jag hade planerat att vara vaken 50 min till. Började läsa en bok, men trötta ögon kommer ingen vart i text så gav upp det. Men när jag väl släcker lampan brukar jag aldrig kunna sova även om jag höll på att decka i boken. Så jag var beredd på att ligga vaken i någon timme, vilket var perfekt eftersom pappa skulle vara hemma då. Så blev det inte. Jag somnade inom 10 min. Vaknade nästa gång runt halv 5 på morgonen då jag TRODDE att klockan var lite efter 2. Ingsåg att pappa sov och jag själv sov. Så jag somnade om istället.
Han gick inte upp på morgonen heller så efter skolan idag fick jag krama honom och då fick han även se att jag var brunett. Han tyckte det var snyggt, bra det! xD


Jag skojar inte när jag säger att det VRÄKER ner snö utanför fönstret just nu. OCH JAG ÄLSKAR DET!
Ska det någon gång vara snö så ska det fan vara i december, januari.
Hoppas på att den är här för att stanna inför det nya året med andra ord! :D


Sofie goes brownie <3



Den mysiga snön har entrat Smedby. Och mer
kommer det :D




NATTI NATTI PÅ ER! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0