GOTLAND MED ÄLSKADE MY <3

Ja nu när jag inte uppdaterat på ett tag har jag varit iväg med My och mina föräldrar en hel vecka på Gotland. Visby är en mysig stad men jag skulle verkligen inte klara av att bo där. För lite affärer och för långt till fastlandet helt enkelt. Många saker som gör att man är glad att man bor där man bor. Har inte hunnit fixa över alla bilder från systemkameran till datorn så bilder kommer inom kort, lovar :D
10 dagar kvar tills skolan börjar nu och jag vet en massa folk som börjar nu under veckan. Känns så skönt att vi smålänningar för en gång skull får börja en vecka senare än alla andra, har varit tvärtom alla andra år. Så jag har alltså 10 dagar kvar att avnjuta innan you go back 2 work. Men det ska bli kul också. Ser dock inte fram emot allt det kalla och mörkare kvällar, denna sommaren har varit kall och blöt nog. Hoppas september blir värmebölja ;D
Ska bli bättre på att blogga och nu ska jag träffa en massa kompisar innan skolan börjar så det är fullt upp men det gillar vi :D









Kyss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0